رژواسیل از چی تشکیل شده؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

بافت ژل رژواسیل یک بافت سیلیکونی است. یک بافت شفاف حاوی سیلیکون که در محل مورد نظر قرار می گیرد و با کند کردن روند کلاژن سازی از رشد کلوئید جلوگیری می کند و سپس به سمت بهبودی کامل می برد.

 

در ترکیبات تشکیل دهنده رژواسیل شاهد سیکلومتیکون، Dimethicone Crosspolymer، سیلیکون مایع، ویتامین سی، اسکوالان، روغن شتر مرغ هستیم. سیلیکون مایع نقش اساسی را در این محصول ایفا می کند و سایر ترکیبات به جذب آن و یا افزایش اثر گذاری آن کمک می کنند. برای تولید این محصول تحقیقات فراوانی انجام شده است. به همین دلیل رژواسیل یکی از محصولاتی است که در عین سادگی ترکیبات، بیشترین اثر گذاری را دارد. و از طرفی آنقدر بافت ساده و بی خطری دارد که حتی از آن برای کودکان هم می توان استفاده کرد.

80 کشور در جهان از خریداران  رژواسیل هستند.

اگر فردی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد و بخواهد محصولات اسکارهیل scarheal  و ژل رژواسیل در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر خود را بگذارد بهتر است قبل از شروع روند ایجاد اسکار مصرف رژواسیل را آغار کند. البته برای شروع مصرف حتما باید با پزشک مربوطه مشورت لازم انجام شود.

 

در میان محصولات ترمیم کننده، رژواسیل سر آمد همه است. زیرا بافت سبک، فرمولاسیون ساده و اثر بخشی بالایی دارد. روز به روز به طرفداران این ژل افزوده می شود و میزان سفارش آن همواره در حال افزایش است. رژواسیل یک محصول آمریکایی است. جالب است بدانید که پزشکان و محققان در بیش از 80 کشور جهان، به بیماران خود پس از انجام انواع جراحی ها، استفاده از رژواسیل را توصیه می کند. اگر برای تهیه این ژل به دنبال یک نماینده معتبر هستید، باید بگوییم فروشگاه محصولات بهداشتی آیریک تجهیز  یکی از معتبرترین نماینده های فروش این ژل در ایران است. رژواسیل در حجم های 10 میل و 30 میل عرضه می گردد. قیمت ژل رژواسیل که در فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز ارائه می شود قطعا پایین تر از سایر تامین کنندگان است زیرا آیمادورا نماینده ژل رژواسیل در ایران است. به گزارش آیریک تجهیز روزانه تامین کنندگان زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید ژل رژواسیل اسکارهیل از آیریک تجهیز می کنند.

 

کلام آخر

افراد حق دارند زیبایی را آنطور که خودشان می پسندند تجربه کنند. عمل های جراحی زیبایی ارائه می شوند تا چهره و بدن افراد به فرم دلخواهشان تغییر وضعیت بدهد و محصولی مثل ژل رژواسیل تکمیل کننده نتیجه این جراحی هاست تا افراد به آنچه که می اندیشند، دست یابند.

 





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: